Равносметка или моята история

03.12.2013 14:15

Здравейте хора... Ако случайно четете това, значи имам втора сравнително успешна блог-статия. Иеййй! :D 
Да, вероятно се сетихте, че наближаващият край на годината ме е вдъхновил мааалко. Но не само изминалите месеци ми се въртят в главата или поне не тези от януари 2013... 8 юли 2011, това говори ли ви нещо? Вероятно не. Е, това е денят, в който I hate you because I love you беше направена. :D

Иронията е, че отново в съзнанието ми изплува нечий образ, когато чуя това изречение, но не този, на който "е посветена" страницата... Все още има нощи, в които си редя рими за живота ми, за живота на много други хора. Какво стана през тези почти 3 години?! Какво се случи с мен, как се промени живота ми, кои бяха хората зад бележките ми?? Не, те не са само тези, които са ми преобръщали сърцето. Те са целият ми живот през тези години... Не съм ги забравила, знам точно коя бележка за кой се отнася, какво точно се е било случило! Може да е била една дума, но тя е била точната дума, която трябва да се запечата! Тези 300 бележки разказват история, МОЯТА ИСТОРИЯ!.. Не съм човек, който обича да говори за себе си, за своите проблеми и радости, но нима и вашето съзнание не се опитва да открие дълбоко и грижливо скрити спомени, кагато прочетете името на страницата???
Всъщност хората, които знаят, че тази страница е моя са изключително малко и дори понякога съжалявам, че и те са разбрали (с течение на обстоятелствата, а не нарочно)... Но това което не знаят те (може би, вече "не знаеха", ако четат това), е в колко много бележки са били главните герои, а не са го разбирали, ако са ги прочели.. Все пак никой не осъзнава, колко важен е за хората около себе си, колко обичан, колко ценен.. Никой не се замисля, колко много неща може да промени една дума, колко голямо значение може да има тя... И не, нямам предвид само въпросните лица зад името през годините! Имам предвид всички онези хора, които са минали (някои и останали) през живота ми.......
Три години, може би, не е чак толкова много време, но дали? Това са точно тези три години, през които съм се променяла най-много. Променила съм се, но съм останала, нали? И за миг не съм си помисляла да се откажа от страницата си, нито пък да изтрия идеята й, да спра да пиша бележки, да я напълня с банални снимки и gif-ове, не! За мен тази страница е нещо повече от място за събиране на харесвания! Какво ли ще стане след още толкова време?? Каква ще съм тогава? Остава ми само да се надявам пак да седя на същото място с лаптоп-а на колене и пак да ви издавам по някоя и друга тайна на страницата... :D :) Е, поне вече знаете, че бележките ми не са празни рими сътворени в скучен час...
И все пак не трябва да омаловажавам до толкова предстоящите празници, така че... От три години (включително и тази) насам слушам една песен, когато наближат Коледа и Нова Година. Всеки път я слушам за различни хора, но най-вече за себе си! Така че, май е един доста добър край на моите "откровения":

 

—————

Назад